- Dine fordele som premium-medlem.
- 10 % rabat på artikler
- Prioriteret ekspreslevering
- Gratis levering fra 150,00 kr
- Hjælp & Kontakt
HjælpTemaer
FAQ - Ofte stillede spørgsmål
- Hvordan fungerer indkøbskurvsystemet?
- Hvornår bliver min bestilling bindende?
- Hvor indtaster jeg rabatter og gavekort?
- Hvor lang er leveringstiden?
- Hvordan kan jeg få vist min forsendelses status?
- Hvordan tilmelder jeg mig til nyhedsbrevet og afmelder det igen?
- Hvor sikre er mine data?
- Hvordan fungerer det med returvarer hos jer?
- Hvad gør jeg, hvis min bestilling er ufuldstændig eller beskadiget?
- Hvordan ved jeg, om min bestilling er modtaget?
- Kan der blive opkrævet beløb i forbindelse med returvarer eller krediteringer?
- Får jeg en forsendelsesbekræftelse, og hvem leverer min pakke?
- Hvorfor har jeg ikke modtaget en faktura?
- Hvordan ser jeg, om en vare kan leveres?
- Hvad er parfumdreams Premium?
- Hvor meget koster et Premium-medlemskab?
- Hvordan styres løbetiden på parfumdreams Premium-medlemskabet?
- Hvordan bliver jeg Premium-medlem af parfumdreams?
- Hvad gør jeg, hvis jeg ombestemmer mig under købet?
- Hvordan beregnes de nye priser med medlemskabet?
- Hvordan styrer jeg mine fremtidige køb?
- Kan jeg fortryde mit medlemskab på parfumdreams Premium?
- Hvordan kan jeg opsige mit årsmedlemskab?
- Var dit spørgsmål ikke med, eller har du en anden forespørgsel?
Hvordan fungerer indkøbskurvsystemet?
Har du fundet passende produkter, eller leder du stadig? Med knappen ‘‘Læg i kurven‘‘ kan du uforpligtende lægge dine ønskede varer i indkøbskurven.
Med knappen ‘‘Gå til kassen‘‘ kommer du til din personlige indkøbskurv, hvor du finder et overblik over alle oplysninger.
Der kan du både fjerne dine valgte produkter fra indkøbskurven igen ved at klikke én gang på ‘‘Slet‘‘, eller du kan øge antallet. Når du er tilfreds med dit valg, kommer du via ‘‘Til sikker betaling‘‘ til den egentlige bestillingsproces for at afslutte købet.
Hvornår bliver min bestilling bindende?
I 4 nemme trin til den afsluttede bestilling. Hvis du endnu ikke har en kundekonto, er du velkommen til at registrere dig gratis hos os. Alternativt er det også muligt at bestille hos os via en gæsteadgang. Hvis begge dele ikke kommer på tale, kan du bruge genvejen via Amazon Pay eller PayPal i indkøbskurven.
Når du har indtastet alle dine data, valgt en passende betalingsmetode og forsendelsesmulighed, befinder du dig i bestillingstrin 4 i oversigten igen. Med knappen ‘‘Køb‘‘ overføres din bestilling til vores system og behandles for dig. Indtil dette sidste trin har du til enhver tid mulighed for at springe fra. Senere hjælper vores kolleger fra service dig meget gerne, hvis noget ikke skulle passe.
Hvor indtaster jeg rabatter og gavekort?
Fordi også vi elsker gavekort, findes der hele 2 steder, hvor man kan indløse dem hos os. Du finder indtastningsfeltet i indkøbskurven og ved den afsluttende bekræftelse af din bestilling.
Før du indløser gavekortet, bedes du tjekke betingelserne for gavekort som f.eks. mindste bestillingsværdi, gyldighed osv. Gavekort kan ikke kombineres, og en efterfølgende kreditering er heller ikke mulig. Kontakt vores venlige kundeservice, hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp.
Hvor lang er leveringstiden?
Hvis produkterne er på lager, går det meget hurtigt. Du kan nemt se, om varen er på lager med det grønne punkt og oplysningen ‘Kan leveres straks‘‘, som du finder under produktvariationen (f.eks. 50 ml, 7 ampuller osv.). Hvis du har valgt disse varer, afsendes de som regel inden for 48 timer. Før den endelige bekræftelse af din bestilling bliver du også informeret om den omtrentlige leveringstid. Har du ikke været opmærksom på det? Det er slet ikke dramatisk! Den finder du også på din ordrebekræftelse.
Hvis du har valgt varer, der ikke er på lager, varer det selvfølgelig længere. Det varer som regel mellem 3-5 hverdage, før varen afsendes. Hvis vi ikke kan overholde denne leveringstid, får du elektronisk post fra os. Derudover har til enhver tid mulighed for at kontakte vores meget venlige kolleger fra servicecentret.
Hvordan kan jeg få vist min forsendelses status?
Det er meget nemt! Hvis du har en kundekonto, kan du i menupunktet ‘‘Oversigt‘‘ tjekke alle dine bestillinger og deres behandlingsstatus.
Med et klik på fakturanummeret får du vist alle vigtige oplysninger som faktura- og leveringsadressen inkl. de varer, du har bestilt og andre oplysninger.
Når din pakke er afsendt, får du besked med en personlig mail, som også indeholder et link til at spore forsendelsen med.
Hvordan tilmelder jeg mig til nyhedsbrevet og afmelder det igen?
Du har 3 enkle muligheder. Brug knappen ‘‘Abonnér på nyhedsbrev‘‘ som du finder på vores side. Derudover har du i din kundekonto via ‘‘Oversigt‘‘ denne mulighed med samme knap som på vores side. Endelig hjælper vores overordentlig venlige kolleger fra kundeservice dig gerne.
Hvor sikre er mine data?
Vi arbejder med de højeste standarder og den nyeste teknologi. Hos os er du i sikre hænder. Hvis vores løfte ikke er nok, finder du oplysninger om databeskyttelse her.
Hvordan fungerer det med returvarer hos jer?
Uden problemer! Hent en returseddel via din personlige adgang, hvis du har en kundekonto eller kontakt vores venlige serviceteam. Det sidstnævnte gælder for alle, der ikke har en kundekonto. Den får du så bare tilsendt pr. mail.
Returforsendelser er selvfølgelig gratis for alle vores kunder. Vi tager alt tilbage inden for 14 dage. Derudover må du returnere ubrugte varer i original emballage op til 180 dage efter modtagelsen. Dette skaber maksimal sikkerhed og giver en god følelse.
Er varen allerede betalt? Du får altid dine penge refunderet på samme måde, som vi har modtaget dem. I dette tilfælde bliver du informeret via mail.
Hvad gør jeg, hvis min bestilling er ufuldstændig eller beskadiget?
Der kan nogle gange forekomme uregelmæssigheder med selv den mest erfarne forsendelsespartner. Vi beder dig i dette tilfælde om at støtte os med vores service. Vi anbefaler, at du ved modtagelsen undersøger din pakke for uregelmæssigheder sammen med pakkeposten. Få pakkeposten til at dokumentere dem eller nægt modtagelsen. Kontakt os så hurtigt som muligt og vi finder omgående en løsning.
Hvis du konstaterer uregelmæssigheder, når du åbner din pakke, er vi der selvfølgelig også personligt for dig. For os er det i dette tilfælde meget vigtigt, at du inden for 7 dage afleverer en skadesanmeldelse på det lokale posthus. Kun på denne måde kan vi skabe en gnidningsløs afvikling. Du finder yderligere oplysninger på GLS.
Hvis du har brug for vores hjælp, er du velkommen til at kontakte vores serviceteam personligt.
Hvordan ved jeg, om min bestilling er modtaget?
Det er relativt simpelt. Hvis du har afgivet en bestilling, bliver du selvfølgelig informeret om dette via e-mail. Husk også at tjekke din spammappe. Hvis du har en kundekonto hos os, så kan du også kontrollere bestillingen og dens status i dit personlige område.
Har du hverken det ene eller det andet? Det er slet intet problem! Så bestil ganske enkelt igen. Hvis du har brug for support eller hjælp så tøv ikke med at kontakte os. Vores serviceteam glæder sig til at høre fra dig.
Kan der blive opkrævet beløb i forbindelse med returvarer eller krediteringer?
Vores udmærkede kundeservice har rigtig mange muligheder. Denne her er dog ikke en del af dem. Grunden til dette er regnskabsmæssige forløb, der frarøver os denne valgmulighed.
Løsningen er dog ganske enkel. Du får refunderet indbetalte beløb efter returforsendelser og krediteringer på samme måde, som du har betalt dem. Du bliver informeret via en e-mail, som vi sender til vores kunder efter hver tilpasning af en bestilling. Du kan afvente modtagelsen af din tilbagebetaling og kan som sædvanlig afgive en ny bestilling hos os.
Får jeg en forsendelsesbekræftelse, og hvem leverer min pakke?
Så snart vores logistik har afsendt din bestilling, får du en e-mail fra os. Denne e-mail indeholder også et personligt link til at spore din forsendelse med. Med dette link kan du til enhver tid kontrollere din forsendelses status online. Som partner har vi GLS om bord. Når din pakke er afsendt, varer det kun 3-4 dage, før du modtager den.
Hvorfor har jeg ikke modtaget en faktura?
Hos os lægges der STOR vægt på miljøbeskyttelse og på at spare på ressourcerne. Derfor får du alle vigtige dokumenter stillet til rådighed digitalt. Du får alt som PDF-fil, både fakturaen, følgesedlen og retursedlen. Kontroller dine e-mails vedhæftninger.
På denne måde sparer vi ikke kun enorme mængder papir, men bidrager også til bæredygtigt at beskytte vores skove. Hvis du ønsker yderligere oplysninger om vores engagement i miljøbeskyttelse, så følg dette link: Miljø. Vi håber på din støtte og forståelse.
Hvis noget skulle gå tabt, eller du har brug for flere dokumenter, bedes du kontakte vores kolleger i kundeservice.
Hvordan ser jeg, om en vare kan leveres?
Tak for dit spørgsmål. Hos os kan du nemt se, om varen er på lager. Denne oplysning finder du under dit ønskede produkts mængdeangivelse. Derudover har du også et lille optisk hjælpemiddel i form af et grønt punkt. Har du husket alt? Så er der intet i vejen for, at du får din vare i løbet af 3-4 hverdage.
For varer, der ikke er markeret på denne måde, skal du regne med en forventet leveringstid på 7-10 hverdage. Hvis du vil vide det mere præcist, bedes du kontakte vores kompetente og venlige serviceteam.
Hvad er parfumdreams Premium?
Som parfumdreams Premium-kunde får du følgende fordele:
- 10% rabat på alle bestillinger – også på allerede nedsatte varer
- Gratis forsendelse fra en bestillingsværdi på minimum 150 kr.
- Prioriteret levering
- Eksklusive tilbud via e-mail til Premium-medlemmer (disse e-mails er ikke nyhedsbreve)
BEMÆRK: Premium-medlemmer er IKKE automatisk tilmeldt parfumdreams-nyhedsbrevet.
Så snart du er blevet Premium-medlem, er alle fordele tilgængelige for dig. Vær opmærksom på, at du altid skal være logget ind på din kundekonto for at kunne bruge fordelene. En bestilling som gæst er i dette tilfælde ikke mulig, da vi ikke kan give dig en refusion efterfølgende. Det er heller ikke muligt at give dig en refusion for bestillinger, som allerede blev afgivet, inden Premium-medlemskabet blev opsagt.
Hvor meget koster et Premium-medlemskab?
Et medlemskab på parfumdreams Premium koster:
75 kr. for 12 måneder
Hvordan styres løbetiden på parfumdreams Premium-medlemskabet?
Dit medlemskab på parfumdreams Premium har en løbetid på 12 måneder fra tilmeldingsdagen.
Du kan når som helst opsige dit medlemskab via din kundekonto. Hvis du har besluttet dig for at opsige dit medlemskab, modtager du alle medlemsfordelene indtil løbetiden på 1 år udløber.
Hvis du ikke opsiger dit medlemskab, forlænges det automatisk i yderligere 12 måneder til samme pris.
Hvordan bliver jeg Premium-medlem af parfumdreams?
Du kan blive Premium-medlem af parfumdreams ved at tegne et abonnement individuelt eller ved at føje det til din bestilling med en af de følgende tre metoder:
- Du kan vælge "Premium" i din indkøbskurv under bestillingen.
- Du kan vælge at trykke på linket "Premium" øverst til højre på parfumdreams-websitet og derefter følge vejledningen i det pop op-vindue, der vises.
- Du kan vælge feltet "Premium" på siden med produktoplysninger.
Dit Premium-medlemskab af parfumdreams føjes derefter til din indkøbskurv. Fordelene tildeles dig på ny, og du kan beslutte, om du vil afslutte dit køb.
Husk: parfumdreams Premium er IKKE gyldigt til køb af gavekort.
Hvad gør jeg, hvis jeg ombestemmer mig under købet?
I din indkøbskurv kan du markere eller fjerne markeringen i afkrydsningsfeltet ud for varen "Premium", så længe du bliver på siden.
Hvis du forlader din indkøbskurv, men beslutter dig for igen at tilføje et Premium-medlemskab, skal du gentage et af de tidligere nævnte trin.
Hvordan beregnes de nye priser med medlemskabet?
Du kan se den nyberegnede pris i enten din indkøbskurv eller på siden med produktoplysninger.
I din indkøbskurv:
- Prisen på det 12-måneders medlemskab føjes til din første bestilling.
- Hvis du har valgt et Premium-medlemskab, fratrækkes rabatten direkte på dine varer i indkøbskurven.
- Den nye produktpris og det samlede beløb for bestillingen vises efterfølgende.
På siden med produktoplysninger:
- Hvis du har valgt Premium, anvendes rabatten på varen og den nye pris vises.
Hvordan styrer jeg mine fremtidige køb?
Så snart du er blevet parfumdreams Premium-medlem, er alle fordele straks tilgængelige for dine fremtidige køb.
Vær opmærksom på, at du altid skal være logget ind på din kundekonto, så medlemsfordelene kan anvendes på dine bestillinger.
Hvis du ikke er logget ind på din kundekonto, er det ikke muligt at afgive din bestilling som gæst og samtidig nyde godt af fordelene ved Premium-medlemskabet. Det er ikke muligt for parfumdreams at give dig en refusion, hvis du har afgivet din bestilling som gæst. Det er heller ikke muligt at give en refusion for bestillinger, som blev afgivet, før medlemskabet blev aktiveret.
Kan jeg fortryde mit medlemskab på parfumdreams Premium?
Du har mulighed for at fortryde dit medlemskab op til 14 dage fra købsdatoen.
Hvis din bestilling endnu ikke er afsendt, annullerer vi hele bestillingen på din kundekonto – på nær beløbet for Premium-medlemskabet.
Hvis du har besluttet dig for at fortryde dit medlemskab, efter din vare er blevet afsendt, skal du sende hele bestillingen tilbage til os. Så snart vi har modtaget varen, får du en refusion på hele din bestilling – på nær beløbet for Premium-medlemskabet – via din oprindelige betalingsmetode.
Når du er blevet Premium-medlem, kan du når som helst opsige medlemskabet via din kundekonto. Når du har besluttet dig for at opsige dit medlemskab, får du glæde af fordelene ved medlemskabet, indtil det udløber. Hvis du ikke opsiger dit medlemskab inden udløbet, bliver det automatisk fornyet for yderligere 12 måneder til prisen for 1 år.
Hvordan kan jeg opsige mit årsmedlemskab?
Du kan nemt opsige dit medlemskab, op til 14 dage inden de 12 måneder er gået.
Du skal blot logge dig ind på din kundekonto og vælge kategorien Premium: Her kan du automatisk opsige dit medlemskab.
Du modtager efterfølgende en bekræftelse på opsigelsen via e-mail.
Var dit spørgsmål ikke med, eller har du en anden forespørgsel?
Vores kundeservice hjælper dig gerne!