- Dine fordele som premium-medlem.
- 10 % rabat på artikler
- Prioriteret ekspreslevering
- Gratis levering fra 150,00 kr
- Hjælp & Kontakt
HjælpTemaer
My parfumdreams
Brugerkontoen er dit personllige område. Her har du mulighed for at lave forskellige indstillinger. Hvad end du vil ændre dit password eller om du vil gennemgå din bestilling så er det her, du gør det. Via „My Parfumdreams“ in den øverste navigation når du frem til dit eget personlige område.
Hvis du ikke er kunde endnu, kan du registrere dig her.
- Mine data
- Min huskeseddel
- Mine bestillinger
- Varereturnering
- Mine beskeder
- Hjælp & Support
- Slet kundekonto
Mine data
Med et klik på „Mine data“ når du frem til dine personlige data, som du har afgivet da du registrerede dig. Herefter ser du dine brugerinformationer, dvs. dit navn, kundetype og fødselsdato. Du kan ikke indtaste noget her.
Derunder ser du din e-mailadresse samt dit personlige password. Her kan du ændre indstillingerne.
- Ændring af password
Hvis du vil ændre dit personlige password, skal du indtaste et nyt password og bekræfte det (for en sikkerhedsskyld) nedenfor. Med et klik på „Videre“ bekræfter du angivelsen.
- Opret/bearbejdning af profil
Herefter kan du oprette din profil, som vises når du skriver en kommentar. Her kan du vælge dit brugernavn, som vil blive vist så snart du har afgivet en kundevurdering. Det skal tages i betragtning, at hvert brugernavn kun kan anvendes én gang. Hvis der ikke angives et brugernavn vil fornavnet og det første bogstav i efternavnet i stedet blive vist.
Desuden kan du indtaste køn og aldersgruppe.
Du har også mulighed for at angive din hudtype samt din hårfarve.
- Tilføj adresse
Hvis du gerne vil indtaste en ny adresse eller pakkestation skal du indtaste dem i masken og bekræfte dem med „Opret påny“.
Min huskeseddel
Huskesedlen gemmer artikler, som du har tilføjet til huskesedlen. Det kan du gøre med alle artikler ved at klikke på „Tilføj til huskeseddel“ lige neden under „Læg i indkøbskurven“.
Mine bestillinger
Med et klik på „Mine bestillinger“ når du frem til en oversigt over alle bestillinger. Her ser du både åbne såvel som afsluttede bestillinger.
Via funktionen „Se bestilling“ får du vist et detaljeret overblik over din bestilling. Her står også funktionen „Print“ til rådighed, som gør det muligt for dig at printe bestillingen ud.
Varereturnering
Hvis du ønsker at returnere varen kan du se din bestilling og bestille en returseddel under menupuntet Send vare retur. Det er dog kun muligt, hvis den frivillige returnering på 180 dage** fra modtagelsen af varen, som eksisterer sideløbende med genkaldelsesretten på 14 dage*, ikke er udløbet. Er det ikke tilfældet kan omkostningerne i forbindelse med returneringen ikke dækkes af os.
class="font-description">* Her finder du rettighederne om lovpligtig genkaldelsesret.
** Forudsætningen for ibrugtagning af den frivillige returnering er dog, at varen er fuldstændig intakt og returneres i originalemballage.
Returforsendelsen skal i dette tilfælde adresseres som forsikret pakke til følgende adresse:
Parfumdreams.dk
Meisenstraße 12
74629 Pfedelbach
Tyskland
Mine beskeder
Under „Mine beskeder“ kan du se alle beskeder, som er sendt til og fra din konto. Via „Detaljer“ når du frem til beskeden.
Hvis du gerne vil sende os en besked skal du helt enkelt klikke på „Ny besked“. Herefter kan du indtaste emne og besked. Trykker du på Send afsendes beskeden.
Hjælp og support
Via hjælp og support bliver du ledt videre til Parfumdreams.dk´s hjælp-side. Her finder du information om alle funktionerne. Hvis du har yderligere spørgsmål kan du til enhver tid kontakte vores serviceteam. Alternativt kan du også kigger under Ofte stillede spørgsmål for at se om dit spørgsmål muligvis allerede er blevet besvaret her.
- Min kundekonto er spærret - hvad gør jeg?
Hvis du har indtasetet dit password forkert 3 gange, vil din konto blive spærret for det pågældende password. Systemet sender dig herefter automatisk en adgangskode til din e-mailadresse, som kun kan logge dig ind med én gang. Dermed tjener dette password kun til at ændre/tilpasse dit password. Så længe adgangskoden ikke er indtastet forbliver konto spærret. Hvis din konto skulle blive spærret er du velkommen til at henvende dit til vores serviceteam, som igen åbner din konto.
- Hvordan kan jeg ændre mit password?
Via „Min konto“ øverst på hjemmesiden når du frem til dit eget personlige område. Med et klik på „Bearbejdning af profil“ ledes du videre til dine personlige data, som du angav da du registrerede dig. Hvis du vil ændre dit personlige password, skal du indtaste et nyt password og bekræfte det (for en sikkerhedsskyld) nedenfor. Med et klik på „Videre“ bekræfter du angivelsen.
Sletning af kundekonto
Hvis du ønsker at slette din kundekonto bedes du kontakte vores serviceenhed per telefon eller e-mail.